Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

21 Temmuz 2010 Çarşamba

inat ...

inatçıyım derim hep ... birşeyi kafaya koydum mu yaparım ... inatçıyım derim hep aptal gibi takarım ... vazgeçmem inadımdan ... mutlu olacakken inada bindirir elimdekiyle yetinmeye çalışırım ... mutluyum sanarım kendimi kandırıp dururum oysa ki ... inadına yaparım bazı hareketleri karşımdaki çıldırsın diye ... inadına yaparım bazı şeyleri mutsuzken aslında mutlu görünüyormuş gibi olduğum için ... inadına yaparım bazı şeyleri öç almak için ... inadına yaparım bazı şeyleri sevdiğimi saklamak, kendimi güçsüzken güçlüymüşüm gibi göstermek için ... inadına yaparım bazen ... gider evlenirim mutluyum sanıp mutsuz olunca da hayıflanmam devam ederim inadıma ... kafayı inadına takarım birşeye sonucunu alamayacağımı bilsem de ısrarla devam ederim onu yaşamaya ... inadına severim hayatımı geçiririm sonunda tatmin olmam ama inadına devam ederim ... inadına başlarım biriyle ... seviyorum nasıl olsa derim içimden ... dönüp bakmam arkama inadına ... kaybettiğim birşey yok kazandığım çok şey var derim sonra birgün gelir geride bıraktıklarımı dönemeyecek kadar derinden kaybettiğimi anlarım ... aşık olurum inadına, severim, kafaya takarım ... sonra aslında başkasına inat hissettiklerimi yaşadığımı fark ederim ... inadına başarılı olucam derim ... olurum da ama olurken kaybettiklerimi hiç düşünmem bile ... inadına uğraşırım senle ... sen de benle ... sonra bir anda kopup gidince inadına nefret ederim senden ... isterim seni vazgeçmem senden inadına ... neler kaçırdım bilmem bile geçirdiğim o beni sıkıştıran, boğan kayıp zamanda ... inadına isterim seni asla vazgeçmem ama sen inadına benden vazgeçersin ... bazen gider evlenir ... bazen 15 günde birini bulur ... bazen de benle birlikteyken başkasıyla da muhabbet edersin ... düşünüyorum da ... evlenmem ... 15 günde birini bulmam ama başkasıyla aynı anda sohbet ettim galiba :) tek istediğin şey mutlu olmaksa ... bu inadı kırmayı da bilmelisin ... inatla mutluluk geçicidir ... ama inatla başlayıp sevdiysen sonra ... o zaman da insanları takmam ama herkes sana ne der onu da bilirsin ... sen de benim gibi ANORMALSİN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger