Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

20 Kasım 2012 Salı

aynı nakarat ..

hayatımız boyunca milyonlarca olay yaşıyoruz malum .. bazen size de olmuyor mu? hatta ilerleyen yaşlarda hep demiyo muyuz? "ben bunu bir yerden hatırlyorum!" .. aynı nakarat .. insanın tekdüze yaşamasından mı kaynaklı yoksa biz insanoğlunun da potansiyeli bir yere kadar mı? biliyorum size hergün kendinizi farklı hissettirecek, kendi hergün farklı şeyler ortaya koyan insanlar illaki var da acaba nerdeler? :)

hergün bir şekilde rahat 3-4 kere bildiğim şeyleri farklı ortamlarda yaşıyorum .. yavaş yavaş sıkıcı olmaya başladı .. salla gitsin moduna döndüm dönücem .. kesin ben de yapıyorum ya neyse biri için bu dediğimi .. daha önce yaşamış bi de benden görüyor .. bi gerilik var da çözemedim .. yeni şeyler yaşayalım derken bokunu çıkarıp geriye mi dönüyoruz nedir?! o.O

çok bişey istemiyorum ya ... ben birine hergün farklı şeyler yaşatıyım o da bana yaşatsın .. mümkünse bu kişi de enerjik ve güleryüzlü olsun arkadaş .. sevgilim olmayacak ya sadece eğlenices, takılıcas, muhabbet sohbet edicez ya!

hadi insanlık daha ölmedin!

unutmayın ... neydi? hayatın keyfi kendi içinde saklı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger