Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

11 Haziran 2011 Cumartesi

arkadaş ...

arkadaş kavramı kolay gibi görünse de zor bi kavram ... neden zor? çünkü herkes iyice bilinçsizleştirdi de ondan ... bir bencilliktir, bir çıkarcılıktır, bir Cem Yılmaz değişiyle adam sendeciliktir, bir vurdumduymazlıktır, bir bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasıncılıktır moduna büründü .. aldı başını gidiyor.

nerde o eski arkadaşlıklar söylemlerini az duymaz olduk artık ... sanki çok yaşlıyız ya ... al bi ukalalık daha ... kazık yiyen bu lafa sarılıyor ... ulen o zaman dikkat et yeme kardeşim ... ok ben de çok yemişimdir de, sonuçta o duruma getiren kendimi yine benim ... adamın hayvanlığını görememişim ... suç bende ... dikkat ediyorum da artık kimse kendisini eleştirir görmüyor ... hep haklıyız her konuda ne hikmetse ... herkes haklıysa arkadaş kim hatalı?!

Dünya globalleştikçe insanlar asosyalleşip içine kapanıyor arkadaş ... biz bünyeyi ilerletelim diyoruz millet içine kapanmaya devam ediyor ... biz çevreyi genişlettikçe, genişleyen çevre içine kapanıyor ne hikmetse ... o nasıl oluyor demeyin ... bi genişliyo bi büzüşüyo ... daha da açıklattırmayın bana ...

arkadaşlık eskisi gibi diil evet doru ... neden? çünkü amerikan ekonomisi üzerine yaşıyoruz arkadaşım ... tüketici toplum sonunda iliğine kadar arkadaşlık kavramını da emer yutar bitirir ... bu kadar basit ... çıkarım varsa arkadaşım yoksa o kim modunda yaşam formları yolda yürürken bile omzunuza çarpıp o mikrobu size de bulaştırabilir ... öyle nezleye benzemez adamı amuda kaldırır alimallah ...

eğer herşey çıkarsa ben de çıkarcıyım arkadaş ... eğlendiğim adamla dolaşırım ... iki çift laf ettiğim ... güldüğüm ... zekasını beğendiğim adamla ... yoksa sağa sola bi dönüp bakın embesil tabir ettiğimiz insan çok ... ne de olsa biz de birilerine embesiliz ... eee bencil toplum olgusu ... her zaman ben haklıyım arkadaş!

arkadaşlık ... zor zanaat kardeşim ... bilinçli olsan bi dert olmasan zaten dert değil de ne onu da bilmemek bi dert ... o yüzden ne diyoruz ... "koy gitsin! koy! koy be! koysana ulen!" biri gelir bniri geçer ... yeni 'arkadaşlıklar' egomuzundur ...

hey arkadaş! uzak durma ya! bişey yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger