Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

4 Ocak 2011 Salı

baştan mı? yoksa aynen devam mı?

yeni bir yıldan herkesin bir beklentisi vardır. Abartısız. "Ne beklentim olacak ya?" diyenlerin iç seslerini duyar gibiyim. "Sus be. Herkes fark edecek." endişeleri yüzlerine yansır. Farklı olma isteği midir bu? "Ben herkes gibi değilim. Olamam. Olmamalıyım" nmantığı mıdır? Yoksa "Ne zaman beklesem, hiçbi halt olmadı ki. Bu sefer de akışına bırakıyorum ulen" nidaları mıdır? Fark etmez. Yine de bu bile bi beklenti değil mi? Akışına bırakmak isteğinin doğurduğu bir beklenti.

Kimisi para ister, kimisi sağlık, kimisi aşk, kimisi yeni şeyler ama değişmeyen birşey var ki herkesin istediği, koskocaman bir umut!

Kötü insanlar ne ister bilemiyorum. Tabii ki kimi zaman ben de kötü oldum. Başkasını üzdüm. Hakkını yedim. Bildim veya bilmedim. Artık bi önemi yok. Ama asla kötüler ne ister bilemedim. Keşke film modunda yaşansa hayat. O zaman aşağı yukarı en azından tahmin ederdim.

Benim de doğal olarak vardır bikaç isteğim. Burda saymaya gerek yok. Zaten kimsenin de ilgisini çekmez sanırım. Ama bir tek isteğim her zaman herkesin isteğidir galiba.

Herkes her zaman gülsün. Asla kötüyken bile tebessüm etmeyi unutmasın.

Bu bir başlangıç mı? Yoksa habire aynı şeyi mi istiyorum?

Sanırım habire aynı şeyi istemek bile yeniden başlıyor içimde.

O zaman başlangıcın devamı diyelim biz buna.

Herkes için dopdolu bir yıl olsun.

Mutlu olmayı unutmayın! Hayat takarak tüketilemeyecek kadar kısa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger