Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

14 Eylül 2010 Salı

son 1 yıl ...

ne söyleyebilirim ki ... son 1 yılda yaşadıklarımı geri kalan 30 yılda hiç yaşamadığımı söylesem sizin için bir önemi olur mu ki? en sevdiğim iki insanı aynı anda kaybettiğimi söylememin size ne yararı olur ki? hatta kaybetmekten öteye gittiğini birinin evlendiğini, diğerinin evlenmek üzere olduğunu söylersem size katacaklarım nedir ki? koskocaman bir hiç! peki neden mi yazıyorum? rahatlamak için mi? bilmem! peki kaybettiklerim çok olduğu için mi? sanmam! kaybettiğim kadar kazandıklarım da çok! kendimi öğrendim en başta, hayatın diplerini gördüm aşk açısından, yepyeni ve tatlı insanlar tanıdım bu kötü olaylar sayesinde ... ne çelişki! kaybettiklerim çok ama kazancım daha mı çok acaba? sanırım öyle! peki beni üzen nedir? çözemememin nedeni nedir? bana ağır gelen nedir? 7-8 ay atlatmaya yetmeyebilir evet ama içimdekiler nefret değil, pişmanlık değil, kızgınlık değil, üzüntü değil ... hepsinin bir karışımı sanırım ... olgunlaşmanın bedeliyse bu içimdekiler hoşuma gitti ... sanırım bir süre daha bunları içimde yaşayacağım ... sonra da yoluma bakacağım! umarım yanımda o anda ve şu an olanlar hep olurlar! o iki insana gelince ... çok farklı açılardan düşünüyorum ikisini de ama sonunda vardığım nokta hep aynı ... umarım mutlu olurlar! bütün uyuşukluğumu borçlu olduğum bu duygular da kendi yolunu çizer elbet ... sonrasıysa belli zaten! yerinde duramaz bu bünye! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger