Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

12 Mayıs 2011 Perşembe

dönüm noktası ...

habire kararlar alıyorum ama bi şekilde olmuyo derken bugün bir dönüm noktasıydı ...

sanırım kafamdakileri hayata ... olmaması gerekenleri de çöpe sallama vaktim geldi ...

bugün aklımdan ve yüreğimden geçenler beni yeni bir yola götürecek şeyler olmayabilir belki ama en azından bulunduğum yolun doğru yol olmadığını anlamam da bişeydir ...

hayat hergün yeniden başlar ... evet!

ama bugün düşünüklerimden sonra yarın bambaşka başlayacak ...

hayat hem ilginç ... hem keyifli ... hem de öğretici ... asla zor değil ...

zor yapan bizleriz ...

yeni seçimlerim bakalım bana neler getirecek ...

enerjim düşmüştü ama keyfim hep vardı ...

bundan sonra enerjimi yükseltme ve keyfime keyif katma zamanı ...

şaka bi yana seviyorum hayatın her getirdiğini ...

bu dönem de geçecek ve istediklerime ulaşacağım ...

hayat devam ediyor arkadaş!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger