Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

9 Mayıs 2011 Pazartesi

terse akış ...

çok ilginç bir hafta geçirdim ... işe başladım ... cuma günü şutlandım ... ona sinirliyken, dün kız arkadaşımın artık beni sevmediğini öğrendim vs vs ... hayat gerçekten ilginç ...

iş konusunda bir şanssızlıktır gidiyor ama mutlaka kıracağım bu zinciri ... eninde sonunda kıracağım ... o konuda hep pozitifim artık ... kafaya takıyordum ... çünkü üretmem gerekiyordu ama geçen hafta bana bişeyi gösterdi ... hem de oldukça önemli bişeyi ... sabır ve oturaklılık ...

kız arkadaş konusuna gelince ... içine atıp biriktirdiği şeyler için ona kızamam ... yapı meselesi bu ... ama sıradan bir ilişki gibi görmediğimden dolayı bana söyledikleri içimi acıttı ... halledilemeyecek sorunlar yoktu ama sevgi bitmesi çok ayrı bişey ... bu kadar sert ve net bi şekilde söylenmesine kaynak olarak bi sürü şey çıkarabilirim ama artık saçmalık olur ...

zor zamanında yanında olmadığımı düşündüğü için başlayan bu olayı kendime örnek alıyorum ... ama asla ve asla geçmişimle yaşamadım ve eski kız arkadaşlarımın hepsini genel anlamda hep iyi andım ... hayatımdaki insanın belli zamanlarda daha anlayışlı olmasını beklemek sanırım büyük bir istek değil ama olmayınca da olmuyor ...

ilginç duygular vücudumun içinde dolaşıyor ... ne desem boş! hiçbir şekilde bir gıdım bile sevgimin azalmadığı birinden böyle şeyler duymak üzdü beni ... başka da söyleyecek bişey yok ... sorun çözmektense komple bitirmek bazılarına göre daha kolay bir yol ... olsun ... benim için değerli olan biriydi ...

bazen hayat terse yatırabiliyor insanı ... sanırım benim yatışım da kalkışım da zaman kavramına bakarsak biraz ağır oluyor bu sefer ... varsın olsun ... bundan da yırtarım elbet!

2 yorum:

Powered By Blogger