Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

18 Ekim 2011 Salı

şile ...


keyifli bir haftasonu geçirdim Şile'de ... ilk kez bu kadar detaylı dolaştım (araba içinde dolaşmak nasıl oluyorsa?) ... yağmurlu bir hava ama soğuk değil ... in-cin sokaklarda top oynuyor ... yazın hengamesi yok ... etraf sessiz ... Karadeniz deli gibi ... bir ordan, bir burdan gürlüyo ... balıkçılar fırtınanın dinmesini barınağa saklanmış bekliyolar ... bizim gibi düşünen birkaç keyif adamı İstanbullu da atlamış arabalarına havaya aldırmadan almış soluğu mekanda ... Şile güzel, Şile tatlı, Şile huzur dolu ...

İstanbul-Şile otobanı bile insanı rahatlatıyoken merkezi siz düşünün ... tam dolaşıyoruz ... mideden bir gurultu ... bi balıkçı görmüştüm sanki diyorum ... dolanıyoruz ... midenin ilk guruldadığı yere geri dönüyoruz ... dön baba dön olayına girmişiz haberimiz yok ... sonra bi anda şimşekler çakıo ve kendimizi mekanda buluyoruz ...

Şile'ye göre lüks ama çok keyifli bir mekanda rakı-meze muhabbeti yapalım diye oturuyoruz ... tam 5 saat oturmuşuz ... bu kadar keyif yapılmaz ... ayıp ... gece Şile'ye inerken artık yola çıkalım diyoruz ama içimden yine mi o gürültü demekten kendimi alıkoyamıyorum ... İstanbul'a burası bırakılıp gidilir mi? kalalım şurda bi otelde derken bi bakıyorum ki evimdeyim ... yol çabuk geçmiş ... olamaz!!! bundan sonra ben kullanmamalıyım arabayı o kesin!

çok keyifli bir cumartesiydi ... iyi ki akıl etmişiz ... iyi bir başlangıç oldu sanırım ... bazı geri dönüşler ilk seferinden de güçlüdür ... bakalım zaman bize ne gösterecek?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger