Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

22 Ağustos 2013 Perşembe

yaşamın içinden ..

4 aydır yazmıyorum .. yazacak şey çok ama unutkanlık ondan fazla .. buraya artık birşeyleri günlük not etmek lazım .. geriye dönük yaptıklarımı .. o an hissettiklerimi .. değişimlerimi .. yaşadıklarımı .. sevdiklerimi .. nefretlerimi .. zevklerimi .. hayatımı .. herşeyleri okumak sanırım acaip bir haz veriyor bana .. eğlenceli .. komik .. bazen de özeleştirel .. insanların kendilerini anlatmalarına uyuz olmuşumdur hep ki bazen ben de anlatıyorum anlamayana ne yazık ki .. ama yazmak daha bir kibarca sanki .. zaten kendini anlatmıyor insan .. yaşamı anlatıyor daha çok .. yaşananları .. sevgileri .. kızgınlıkları .. hayal kırıklıklarını .. üzüntüleri .. ama her zaman iyi yönünden bakarak .. kendini geliştirmeye çalışarak .. insan önce kendisiyle mücadele etmeli kendini geliştirebilmek için .. önce kendine dönüp bakmalı başkasını eleştirmeden .. her zaman yapabildim mi? tabi ki hayır .. yapmaya çalışmak ise sonsuz ..

özlemişim yazmayı .. daha da uzun ve detaylı yazmaya başlamalı ..

unutmayın .. hayatın keyfi hep ve her zaman kendi içinde saklı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger