Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

7 Eylül 2015 Pazartesi

Uyarı!

RTE'yi iki açıdan değerlendirmek istedim bir an .. uzman değilim ama kendimi tutamıyorum .. Birinci açı Yasal ve Siyasi .. Öncelikle sen kimsin de Canlı Yayında bir "Cumhurbaşkanı" olarak halka "400 milletvekili verseydiniz böyle olmazdı" dersin .. Sen kimsin be? Bak arkadaşım! Bu güç bir gün elbet bitecek .. Sonunda idam kalktı ama daha beter olacaksın .. suratına bile tükürmeyecekler .. seni hala destekleyenlerse senle yok olup gidecek .. bu ülke ne liderler gördü Atatürk'ten sonra .. sen onların yanından bile geçemezken bu neyin artistliği? Cumhurbaşkanı'nın Yasal Yetkileri dahilinde hiçbirşey yapmadığın gibi, utanmadan bir de Parti Sözcülüğü yapıyorsun .. Oğlum bak kendine gel .. Kendi ipini çekeli çok oldu .. bari acı vermeden yok ol git .. İkinci açı Vicdansal ve Duygusal .. Ülkeyi bölen sen, terörü azdıran, insanları hor gören, çocuğunu senin yüzünden kaybetmiş anne babalara saygısız, yalancı, hırsız, düzenbaz, diktatör ve bilinçsiz olan sen .. suçlu halk .. sen kimsin be? kimsin? o bulunduğun yer ayağının altından bir kayar, feleğini şaşırırsın .. önce insan olacaksın .. sonra adam .. sonra da vicdanı olan düşünmeyi bilen bir canlı .. ama sana bakıyorum da senin olacağın tek şey nefret içinde boğulacak olan zavallı, karaktersiz, seviyesiz ve dar görüşlü bir müsvette .. sana acıyorum .. etrafındaki uşaklara gelince .. aklınızı başınıza alın .. bu son kurtuluş noktanız .. zararın neresinden dönerseniz kardır .. adam olun da doğru olanı yapın .. yoksa bu kendini bilmezle siz de aynı kaderi paylaşırsınız .. ben uyardım .. bilginize!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger