Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

15 Haziran 2016 Çarşamba

herkes mi değişik olur?

şu hayatım boyunca, tek bir normal insan gördüm mü merak ediyorum .. aslında normal ne onu da bilmiyorum ya neyse .. belki de göze batmayan, sıradan tepkileri olan, hayatı zorlaştırmadan yaşayan, sakin, sessiz, yerine göre davranan insan demektir .. belki de bambaşka bir şey .. hoş ne fark eder konumuz değişikler ..




başıma gelen birkaç "değişik" anısını anlatsam anlarsınız bence ..




en son yaşadığım hem komik, hem de o kadar vurdumduymaz ve acaip niyetli ki ne desem boş .. evinizde aylarca kalır .. yardımcı olmaya çalışırsınız .. parası yoktur yardım edersiniz .. canı sıkkındır dışarı çıkartıp rahatlamasını sağlarsınız .. işi gücü yoktur üstüne gider iyi olmasını istersiniz .. artık gitmesi gerektiği zamanda bile gider otel parasını öder otele yerleştirirsiniz .. o size napar? herkes anladı sanki .. kazığı atar, saygısızlık yapar .. hatta abartır naptın ki noktasına getirir .. vefa ilginç bir şey .. ama ego ve bencillik çok daha bambaşka .. ama o kadar alışmışım ki böyle tiplere sallamayı da bir o kadar kolay yapıyorsun ..




başka var mı derseniz? ohooooo!!! binlerce .. emin olun birileri de bana diyor değişik .. ilginç olan da bu değil mi zaten? normal insan olamaz .. asla .. en normal dediğimiz bile Dünya üzerinde bir kişiye değişiktir .. emin olun ..




başka örnek mi? genel bir örnek olsun .. hani yüzünüze işi gelince güler, işi olmayınca tanımamazlığa gelir ya bazıları .. onlar değişikten bir adım ilerde .. hafif ezik, hafif dengesiz, hafif anormal .. insan işte ..


boşverin bunları da bir rakı mı çaksak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger