Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

24 Haziran 2010 Perşembe

kendimden ...

kafama göre takılırım diyip diyip duruyorum! ne demek bu diye düşündüm geçenlerde ... sanki insanlar öyle yapmıyormuş gibi ukala bir cümle ... ama birşeyi fark ettim ... anneminde dediği gibi: "oğlum insanlar seni ya çok sever ya da nefret eder. Ortası yok! Herkese hitap eden bir tip değilsin!" ... ilk duyduğumda kafam karışmıştı ama sonra anladım bu cümlede yatan anlamı ... kafana göre takılıyorsun! İnsana aynı kafadakiler sever, farklı zihindekiler nefret eder gibi geliyor ama tam tersidir durum yaşananlardan! Anlaşılan içimizdeki kıskançlık ve ben de yaparım nolacak huyu ortaya çıkıyor! Aynı adam beni sevmez ... çünkü onun aklında da olanı ben yapmışımdır ... Acaba dedim kendime ben de nefret ediyor muyumdur? Onda da kolaya kaçtım hemen ... ben nefret etmekten nefret ediyorum! İnsandan değil, kendinden nefret eder insan aslında ... Sayılır mı bu? Farklı adam neden sever peki? onu henüz hiçbir farklı adama sormadım ... Farklı adam ne demekse? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger