Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

28 Haziran 2010 Pazartesi

sonisphere ... kemiklerimi sızlattın


foto moto yok ... olsa da koyan olmaz ... her yerim ağrıyo ... cuma günü 8'de iptaldim ... Cumartesi sallamadım ... pazar günü de yaşlı olduğumu ama ruhumun genç olduğunu anladım ... neyini anlatıyım kardeşim? böyle bir festival asla kaçmazdı ... gittik ... gördük ... yaşadık ... coştuk ... içtik ... benim gibi bayılan oldu mu bilmem ama ... bir daha öğlen 12de içmeye başlarsam diycem ... bunu her daim söylüyorum kim ipler ... iplemek derken ... kötü biri olmadığımı, benden öç alanları, beni üzenleri sonunda anladığımı ve ne yapmam gerektiğini belki de böyle kafa boşaltıcı 3 gün bana göstermeyi bekliomuş ... isim yazmak isterdim ama artık fark etmes ... hepinizi havale ediyorum gerekli yerlere ... içimde bir nefret veya sinir yok ... sadece kızdığım kendimim ... herkesin başına gelen benim de başıma geldi ... gereğinden fazla sevgi gösterdim ... insanın aklına sonisphere'in böyle çıkarımlar yaptırabileceği asla gelmez ... ama ben de çıkarım insanı değilim ... midem bulanır, başım ağrırsa vardır bi bokluk derim her daim ... duygusalım ama duygu adamı değilim ... sonisphere ... yaşlanmaya başladım ... ama ruhum genç ... hem de çoğunuzdan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger