Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

30 Haziran 2010 Çarşamba

pesimistim kendimce ...

pesimistim kendimce ... neden olamıyorum diye ... neden hayata kötümser bakamıyorum? neden insanları seviyorum? neden herşeyi iyi yönünden görüyorum? neden kazık yiyince yemeğe devam ediyorum? neden kin gibi nefret gibi kötümser kelimeleri sokamıyorum hayatıma? neden hep gülmeyi seviyorum da ağlarken bile gülüyorum ... neden gerçekten üzüldüğümde doya doya karamsar olamıyorum? neden hep pozitif düşünüyorum? neden herşeyi sevip, hiçbişeyden nefret etmiyorum? neden kin gütmüyorum? neden nefret edemiyorum insanlardan? neden sevmediğim birşeyi bile seve seve yapıyorum? neden konuşmayı dobra dobra yapmayı seviyorum? neden içime kapanamıyorum? neden negatif iyonları bedenime çekemiyorum? pesimistim kendimce ... pesimit olamıyorum diye! pesimistim kendimce ... nefret etmeyi bilmiyorum diye ... pesimitim ben ... pesimit olmayı bilmiyorum diye ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger