Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

12 Ekim 2010 Salı

değer bilmek ...

bazılarına zor gelen, bazılarının aklına bile getirmediği, bazılarının sonradan acı hissederek anladığı ve bazılarınınsa her zaman benliğinde yer edinen bir kavram ... değer bilmek ...

insan yaşadıklarına göre tepkilerini belirliyorsa, ben çoğu konuda belki daha olgunlaşmadım ama insan ilişkileri açısından ilerdeyim gibime geliyo ... onca kötü şeyler yaşadığım insanların bile değerini bildiğimi var sayarsam ... sanırım doğru yolda ilerliyorum ... elbet getirisi olacak bu yolun ama değer bilmeyenlerle yaşanan zamanlar biraz boşa harcanmış sanırım ... ama yine de değer bilmek tam bana göre bi kavram ... onlar bilmese de ben bileceğim ... emek paylaşımı yapılan her yerde değer de vardır çünkü ...

yaşananlara bakarak hayatımıza yön vereceğimize, onlardan dersler alıp bildiğimiz yoldan gitmemiz her zaman aklıma uyandı benim ... değişen pek bişey yok ... ben yine aynı benim ... ama benden sonrakiler aynı kendileri mi? bunu onlara sormak lazım!

kim olursa olsun bana kattıklarından dolayı teşekkür ederim ... benden aldıklarından çok kattıkları olduğu için herkesi seviyorum ... sevmeme nedenlerim başkadır o ayrı tabii :)

8 yorum:

  1. sen mi değer biliyosun?
    seninle geçen zamanın ne kadar boş olduğunu farkeden insanlarla dolu etrafın uyan ya çok komiksin :)

    YanıtlaSil
  2. harika yorumlar gelmiş adsızdan. alkış alkış

    YanıtlaSil
  3. yaşın 50 olmuş hala boş işler peşinde boş bir adamsın.

    YanıtlaSil
  4. 50 mi? yok 100! alemsin adsız ... hoş kaç tane olduğunuzu anlamak zor değil ... ilk yorumuna cevap vermeye gerek yok ... ikincisi kim olduğunu anlatıyor ... son yorumun çok tanıdık ve kendini bilmez birini hatırlatıyor bana ama ismi bende kalsın! o da nickin gibi benim için adsız!

    YanıtlaSil
  5. allahım adsız bişeyi fark etmemi sağladın ... ben yalnız, zavallı, çevresi tarafından sevilmeyen, ezik, bencil, kafası çalışmayan bir insanım! saol adsız! sen olmasaydın napardım ben (!)

    YanıtlaSil
  6. hala boş konuşuyosun ya ahahaha

    YanıtlaSil
  7. hadi ben boşum senin kim olduğunu bile bilmiyoruz ... bu nasıl bir doluluktur? :D kimsen söyle ... sanırım seni de bayağı üzmüşüm ... kuyruk sokumun hala acıyor anlaşılan!

    YanıtlaSil
  8. beni bu kadar takip ettiğine göre bi doluluk gördün galiba :D kadınlar ilginçsiniz :)

    YanıtlaSil

Powered By Blogger