Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

4 Ekim 2010 Pazartesi

gülmek ...

zorlamayın beni hiç kasılamam üzülmek için ... doğamda yok üzülmek kardeşim ... bi acaip üzülüoum ... uzaylı moduna sokuosunuz her daim ... size ne kardeşim? üzülmenin belli bir kalıbı mı var? ben de gülerek, iyi şeyleri görerek üzülüyorum ... hasta etmeyin adamı! beklesene sen bi! hangimiz hasta diiliz ki ... yeri gelince her türlü hastayız be! döndük dolaştık insanoğlunun bencilliğine geldik! illa ki getirteceksin di mi beni buralara? ne gerek var? habire bir kafaya takma durumundasın ... yok abi elleşme benle ben alışmışım gülmeye! bozdurmam bu keyfi ... çakırım ben her daim keyifli ... rahatıma düşkünüm ben takamam abi kafaya! hadi sen başka durağa!

1 yorum:

Powered By Blogger