Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

29 Ağustos 2012 Çarşamba

bir kadını çok beğeniyorum ama söylemiycem ...

bana normal ama çoğu çevremdekine göre "dibine vurduğum" bir hayatım varmış .. o ne demek hiçbir fikrim yok .. inanın pek yorum yapamıycam .. (yerseniz!)

belli konularda evet hep keyfime düşkündüm .. tek yaşamanın verdiği birşey diye düşünüyorum ama etrafımda benle yaşayan biri olsa da pek değişmiyor bu fikir .. bazılarına onu umursamadığım sadece kendimi düşündüğüm anlamına gelse de ve ben de öyle olmadığını habire söylesem de böyle bir durum var ne hikmetse .. insan kendini asla tam anlatamıyor .. bu da en gelir geçer hayat kurallarından biri benden söylemesi .. bir dolu da atasözü aklıma geldi .. sallayın!

başlığa gelince .. dün bir arkadaşımla oturuyordum ve ilk kez ona açıkladım .. kitabımın başlığı bu olacak .. bakalım neler çıkacak .. hayatım boyunca yazarım herhalde .. kadını yaşamak da .. kaybetmek de .. kazanmak da .. birlikte eğlenmek de .. üzülmek de .. vs vs de eğlenceli ise bu kitap bitmez!

bakalım neler çıkacak?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger