Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

14 Şubat 2011 Pazartesi

çok götürgeçli uğrangaç ...

bu hayat denilen zımbırtı arada benim dışımda turlar atmaya bayağı alıştı ... uğradığı zaman bişeyler getirir gibi olsa da paso giderken getirdiğini de götürüyo manyakoğlu manyak! dönüp bakıyorum da 31 yılda Türkiye'nin yarısını tanımış gibiyim ... tanımadıklarımı da aşağı yukarı tanıyo gibiyim ... malum bazı kek kalıpları cuk oturuyo topluma (ki hiç sevmem ama bol bol yaparım genellemeleri ... huyum kurusun!-ne demekse?!) bana acaip mutluluklar getirirken, çok acaip hüzünleri arkasında bırakıp gitmiştir bu şuhursuz yapı ...

Hayat nedir? böyle doğarız ... büyürüz ... yaşarız ... ölürüz gibi gayet düz mantık bir olgu değil mi kardeşim?! eee peki neden acaip anlamlar yükleme derdindeyiz? hayatın tokadını yemiş ... bu ne demek şimdi ya? adamın zaten dayak yiyeceği varmış yemiş demeyiz de sanki hayat suçluymuş gibi yükleniriz ... yahu kendi kaşınmışsa kaşımışlardır ... beni bol bol kaşıdılar mesela ... afiyetle yedim! tokum!

bu hayat denilen zavazingo bol bol getirir ... iki katı götürür kardeşim! dengesi yoktur ... hani bazen yürü ya kulum dedi deriz bazılarına ... aldı götürdü falan ... yok öyle bişey birader! insan metabolizması izin vermez buna ... biz takmaya programlı bir canlıyız ... en iyi de bile takmazsak bişeyler ters gidiyo zanneder bu sefer de buna takarız ... takmadan olmaz!

hadi takmadık diyelim ... bunu gören takanlar bırakır mı ya yakamızı? yok böyle bişey! inanmayın buna valla pollyanna çarpar! onun hikayesi bile gelen vursun giden vursun ama ben hep mutluyum değil mi ki açık açık söylüyorum mutlu falan değil valla söyledi bana! çarpılıcam galiba!!!

bu hayat kardeşim kısaca çok götürgeçli uğrangaçtır ... böyle arada uğrar bişeyleri bırakır ama senden bol bol alır götürür ... düşünün bi ... neden götürmesin ki? biz mutluyken takan bi yaratığız ... takmasak bile taktırtırlar en cukkalısından kardeşim kandırmayın kendinizi ... çünkü kafamız bozuk ... bünye zayıf ... kışın dışarda kıçı donan ev kedisi gibiyiz ... bünye alışık değil böyle habire mutlu olmaya ... olmaz ... rahatız olmak lasım di mi? yoksa sağlıklı olmazsın di mi ey manyak insanoğlu?!

kendimizden biraz mutlu adamı gördük mü çıldırırız ... olamaz ... olmamalı ... oldurmam ... en sonunda da olmadı der biz bu sefer mutlu oluruz başkasının mutsuzluğuyla ... üstünüze afiyet bu kadar da öküzüz!!!

öküz demişken ... erkeklerin genel hareket tarzına demiyorum ona göre!!!

kısacası bu hayat denilen alet bize sömürmeyi öğretir ... üstüne katarsın cebin dolar ... üstüne katarsın çevren genişler ama en nihayetinde bünye belli ... başlarsın bencilleşmeye ... kimi der koruma mekanizması kimi der ben böyleyim ... yemezler kardeşim ... o ego ye ye bitmez!

arada sevmeyi bilenleri de nedense paso karanbol yaparız! napalım ya? geçmiş olsun! insan olarak doğman suç kardeşim ... versem sen de yer misin?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger