Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

23 Nisan 2013 Salı

kadın üzerine ..

işte o kadını buldum dediğim çok olmuştur .. yalan değil .. ki asla da saklamam duygumu, düşüncemi .. beni tanıyanlar bu huyumu hem bilir .. hem severler, hem de kıl olurlar ama eldeki bu .. bunla yetineceksin arkadaş .. kendi hatalarımdan, yanlışlarımdan, tersliklerimden hep söz ettim .. şimdi biraz da karşı tarafın gözümdeki eksiklerinden konuşalım ..

bir kere evet genele göre rahat bir tipim .. bu bir insana nasıl batar? Birincisi çevrem biraz geniş ise direk batar .. kız sayısı çoksa çevremde daha da derine girer .. hatta muhabbet samimiyetim arttıysa, bazen saçmaladıysam samimiyette en dibi geçer diğer taraftan çıkar ucu .. çoğu kızmalar haklıdır ama hep atlanan bir şey vardır ki tüm kadınlar bilir bunu .. niyetim asla ama asla kötü değildir .. aldatırsam asla saklamadım ki .. her zaman söyledim .. bazen çok kızdırdım insanları ama asla niyetim kötü değildi .. asla da olamaz .. bu rahatlık olayı batar .. bu ülkede de batması normal .. benim de hatalarım var tabii ki ama hep aynı yargıyla gelen kadınların da yok mu? bence var .. var olduğunu da bilmeliler ..

bir diğer konuda uygun zamanlamayı kendi kafamda kurup tam izah edemediğim için kadınların tepki vermesi .. bunu da normal karşılıyorum ama çoğu zaman fevri hareket eden kadınlardan da az çekmiyorum .. insanın ne açıklamak için isteği oluyor ne de o insanı o mükemmel haliyle hatırlıyor o an .. geçip gitsin diyorsunuz içinizden .. dinlemiyor ki anlatıyım .. evet bazen haklılar çok konuşuyorum .. genelde şakacıyım ama anlattıklarımda çoğu zaman hayatla ilgili önemli noktalar oluyor .. hele ki o kadın o an hayatımın kadınıysa ..

en önemlilerinden biri de sabırsızlık .. kadınlarda neden bu kadar azdır hiç anlamadım ama sanırım onun da kaynağı biziz .. zaten genel anlamda herşeyin suçlusu biz olduğumuz için kadınlara göre sorun yok onda da .. ama kadınların anlamadığı şu .. herşeyin şuçunu adama atarsan, adam da önemsediği şeyleri birbir çıkarır hayatından .. en önemlisi de seni sevmeyi .. saymayı .. değer vermeyi .. ve en önemlisi bir bütün olmayı .. eleştirmek güzeldir ama yapıcı değilse kaybettirir .. herşeyi erkekten bekleyen bir kadının, herşeyi ortaklaşa yapmalıyız diyen bir erkekten bir beklentisi olmamalı asla .. benim bünyem eşitlikçidir .. bazen ben, bazen kadın ağır basacak tabii kavrama, konuya ve hayata göre ama herşey eşittir .. ve müşterek olmalıdır .. acaba bir gün kadınlar da aynı oranda erkeklere evlenme teklif edecek mi diye beklemedeyim .. hadi hayırlısı ..

öte yandan bir duruma da inanılmaz uyuzum .. söyledim ya herşeyin temel suçlusu erkektir .. bu nasıl mantık arkadaş? böyle birşey var mı ya? erkek ilk adımı atar, erkek yapar .. yok artık .. nasıl bir Dünya'dayız ki böyle bir durum var .. hayat artık öyle basit değil ki .. artık herşey eşit .. hatta kadınlar çoğu şeyde bir adım önde .. insan hem cinslerinin ilerleyişini nasıl görmez? nasıl olayın tüm yükünü, akışını erkeğe bırakır? onu da geçin hadi bırakır akışı .. ok .. akışın her anında hala nasıl eleştirebilir? bir zamanlar bir kız arkadaşım söylemişti bunu bana ki sanırım çok değer verdiğim için üstüne gittiğim bir andı .. (hayırlısıyla o da evlenecek bu arada) .. "ne emmeye geliyorsun, ne gömmeye?" .. harbiden doğru bir söz .. herşeyi erkeğe bırak .. bir de üstüne paso eleştir dur .. eee kendin yap o zaman .. nedir derdin?

bir diğer nokta da kriz zamanı yönetimi .. inanın medeni insanları düşünerek konuşuyorum .. ben hayatımda bu kadar kötü kriz yöneten başka bir canlı göremem Dünya'da .. biz insanlar harbiden bazen çok "salak" olabiliyoruz .. bunu kendime de söylüyorum ama bazı konular var ki gerçekten çok can sıkıcı .. kriz zamanı sevgiyi geçip insanların maddiyata yönelmesi gerçekten çok asap bozucu .. insan ister istemez "bu kadın beni hiç sevmemiş" diyor içinden .. hele bir de "ben geleceği gördüm .. senden baba ve eş olmaz" lafı var çok ilginç .. ne ara evlendik? ne ara baba oldum da bunları konuşabilir insanlar? sebep belli .. "Alp sen rahat adamsın .. eğlencelisin ama senden eş olmaz .. baba olmaz" .. 100 kere duymuşumdur da bunu .. ne biliyorsunuz arkadaş? benim de size bir sözüm var .. "Ummadık taş baş yarar" .. doğru bazen sevgimi gösteremiyor olabilirim ama şu ana kadar kız arkadaşım olan kimseyi sevmemezlik etmedim .. asla .. saygı konusunda bazen sıkıntılar yaşanmıştır .. doğru .. ama bu hayatın akışıyla alakalı .. karşılıklı kırmak, kırılmak keşke olmasaydı ..

şu anda bir dönüm noktasındayım .. asla hayatımda birini aramadım .. arayamam .. yapımda yok ama sanırım bu sefer olacak, değecek, beni mutlu edeceği kovalıyorum .. bu sefer olacak diyorum .. istediğim bu .. gerçekten bu .. çok hatalar, yanlışlar yaptım .. belki yine yapacağım .. ama bu sefer olacak .. bu sefer gerçekten hissediyorum .. başka hisseden var mı acaba oralarda bir yerlerde? :acaipgözkırpansmiley:

unutmayın .. hayatın keyfi yaşadıklarımızın içinde saklı .. yeter ki yaşayın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger