Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

1 Nisan 2013 Pazartesi

yeni sayfa ..

bu aralar kendimi pek enerjik ve doğru şeyler yapıyormuş gibi hissetmiyorum .. bazı şeyleri ve insanları özlediğim, gereksiz şeylere zaman harcadığım, uyuşuk olduğum, kafamdakileri yapamadığım veya üstüne gitmediğim bir zaman dilimindeyim şu an .. bütün buları atlatmak da benim elimde bunu da biliyorum .. kafamda 3 konu var çözmem gereken .. 2 tanesinde gerekli hareketlenmeler başladı .. diğerinde zaman içinde denemelerim oluyor umarım düzene girecek .. ama en önemlisi sıkıntımın ve rahatsızlıklarımın olduğu her konuyu bir şekilde sabır ile çözebilmek .. bazen adım adım gitmeli bazı şeyler .. bir an her şeyi istemenin sonuçlarını çok önceden deneyimlemiş biri olarak sakin ve sabırlı olmanın keyifli bir şey olduğunu iyi bilirim .. yine sakin ve sabırlı bir şekilde hareket edip bazı özlemlere, derin düşüncelere ve sıkıntılara karşı koyup yolumu bulacağıma eminim .. ama artık gerçekten bazı gereksiz şeylerden vazgeçmeliyim ki alışkanlığın kötüsünden kurtulmak çok zordur .. çabalamak ise bedava ama kimsenin yaptığı bir şey değildir kolay kolay .. sanırım uyuşukluğumu atmanın tek yolu da mücadele olacak .. yapmalıyım mantığı olacak .. artık kendim için iyi bir şeyler yapmanın vakti geldi .. çoktan gelmişti de bazı uyarıları toparlayıp algılamam sanırım biraz uzun sürdü .. her zaman aynı kıvrak zekada olmuyoruz veya işimize gelmiyor öyle olmak diyelim .. yani yine uyuşukluk ..

şu ana kadar yapamadıklarıma, kaybettiklerime, kalbini kırdıklarıma, kalbimi kıranlara tek söyleyebileceğim şey üzgün olduğumdur .. hem yaptıklarım, hem de yaşadıklarım için .. yine de herkes ve her şey her zaman olduğu gibi ayrı ayrı değerliydi ve değerli .. bazen gösteremesem de ..

unutmayın .. hayatın zevki ve dersi kendi içinde saklı .. alabilene ve anlayana ..

asla gülümsemeyi unutmayın ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger