Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

2 Temmuz 2011 Cumartesi

gereksizlik ...

dün bir kez daha anladım ki gereksiz şeylerle çok uğraşıyorum ve insanları tepeme çıkarıyorum ... asla insanların hak ettiğinden fazlasını onlara vermeyeceksin ... kesinlikle sömürme ve saçmalama pozisyonu alıyorlar ... kim olursa olsun bundan sonraki felsefe ne kadar ekmek o kadar köfte ... bu bir kadın olsa da ... artık sıktınız ... sizin gibilere hayatımda yer yok ... olmamalıydı ... artık olmayacak ...

bu arada çapkın mıyım? evet! yapamayanlar düşünsün ... ve amacı başka şeyler olanlara inananlar ... ama desteksiz atan ve yalan söyleyenlere bi çift lafım var ... "hayat sizi zaten ezecek. bana gerek yok."

yolunuz açık olsun ... benim iyi kötü bir şekilde hep olmuştur ... yine olacak!

benden bu kadar sizin gibilere ...

yola devam etme zamanı ...

keyif adamlığımı yeterince bozdunuz ...

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger