Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

20 Temmuz 2011 Çarşamba

müzik dinlemeye başlayış ...


yaşımı tam hatırlamıyorum ama grubu ve şarkıyı söyleyince pek çoğunuz hatırlar o seneyi ... ordan yaşım da ortaya çıkar o ayrı :)

o güne kadar ablamın dinlediği "Michael Jackson-Madonna-vs vs" dışında "MFÖ-Nilüfer-Sezen Aksu-Kayahan" gibi sesleri hatırlıyorum evde sonra bir gün Ankara'dan İstanbul'a gezmek için geldiğimiz bir bahar günü hiç unutmam sevgili Dedemin çalışma odasında ablam ben dedem otururken radyoda çalmıştı bu şarkı ... o zamanın radyo yayıncılığını düşünün ... bir devrim niteliğindeydi benim gözümde ... daha çocuğum normaldir ... ve işte o şarkıyla başladı benim müzik dinleme tutkum ... söyliyim mi şarkıyı? gülmeyin ama!!!

Europe-The Final Countdown ... işte bu şarkıdan sonra bi daha herşeyden vazgeçtim belki ama en uzun süredir vazgeçemediğim tutkumdur müzik ...

Europe'u da burda yad ediyorum ... Ne şarkıydı be!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger