Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

18 Temmuz 2011 Pazartesi

hayata dair ...

hayat ... yaşıyoruz geçiyor değil ... yaşamıyoruz ki geçsin! hep bir dert hep bir sıkıntı ... bi bencilleşiyorum kendimce bi başkalarını düşünüyorum fütursuzca ... bi takıyorum kafaya o arada geçen güzelim zamanı hesaplasam hayatımın yarısı haybeye geçmiş demektir ... "rahat insansın" derler bana ... evet doğrudur rahatım ama insanları da seversem takarım arkadaş ... ben de 2 ayaklıyım ... anladınız siz ...

ama hayatı yaşamak, zevkini çıkartmak varken aklım şimdi mi başıma geldi sizce? tabii ki daha önce 100 kere en aşağı gelmiştir ... yine gelecek ama en azından hayatı yaşamak istemek bile güzel be! bunu düşünemeyenler veya düşündüğünü sananlar ki belki ben de bu grupta olabilirim şu an (yok yok değilim! :)) onlar napsın?!

hayat akıp gidiyor arkadaş ... sen de mi akıp gideceksin? yoksa bir dala tutunup, diretip keyfini mi çıkaracaksın? karar senin ...

ben kararımı verdim bile ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger