Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

1 Kasım 2010 Pazartesi

dişilik felsefesi

yıllardır bir şekilde hayatımda hep bir kadın olmuştur ... kadın konusunda şanslıyımdır da ne açıdan baktığınıza bağlı aslında o şans kısmı ...

çok şirin, çok tatlı, sana da yakışıyo denilen ne kızlar manyak çıkmıştır hayatımda artık ben bile sayısını şaşırdım ... ne zaman anormal gibi görünse o da feci şekilde kafa çıkmıştır bu da apayrı bi konu ... demek ki neymiş? kadınların felsefesini biliyorum dediğin anda sıçtığın andır! bir denge aramak gerekirse erkeklerin düz mantık ve çoğu zaman nato kafa olduğunu düşünürsek çok daha güven olur der geçerim! saten pislik olan hep pislik napsan adam olmaz ... onları ayrı tutuyorum!

kadınlara gelince ... denge timsali olmadıkları kesin ama gerçekten hayatın her keyifli anında onları görmek mümkün ... her zaman söylerim ... kadınlardan süper arkadaş olur ... ama ilerde sevişirseniz ona da bişey diyemem ... hormon bu ... vurdumu tam vurur kafaya! arkadaşlara bazen dikkat etmediğin olur ... kızmaya gerek yok ... sağlık açısından hormonlar önemli!

şöyle bir hayatımın 31 yılına bakıyorum da ... en güvendiklerim de en kazık yediklerim de hep kızlar ... bikaç erkek olarak nitelendirdiğimiz insanı saymazsam tabii ... peki nedir bu muhabbeti sağlayan? acaba hepsini dişi gibi görmemek mi? yoksa tam tersi dişi bilincim mi? (o ne demekse?)

hepsini geçin ... her seferinde ... seviyorum ulen ben bu kadın milletini dediğim anda olay bitmiştir ... nefret ettiğim de görülmemiştir ... nefret ettiğini söyleyene de inanmam! vardır bir kazık durumu!

kazık demişken ... ben de attım az da yemedim ilişkilerimde ... yemek de atmak da aynı tadı veriyo işin komik yanı ... yani atan da yiyen de bilsin ki değişen bişey yok! tabii adam gibi düşünebiliosanız! yoksa saten hep kendinizi haklı görür mal mal dolanırsınız!!! mal çok ... biraz farklı olmak lasım!

ben de arada mallaşmışımdır laf aramızda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger