Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

12 Kasım 2010 Cuma

zaaf & kalkan

zaafları çoktur insanın ama belli etmek istemez kendine de etrafına da ... benim çok büyük bir zaafım var ama istesem de belli ediyorum kendime de etrafıma da ...

çok büyük bir zaaf ... insan seviyorum ... evet zaafım çok büyük ... ne olursa olsun seviyorum insanları ...

bana kurşun sıksa da ölmüyorum ama ... kendime bir kalkan yaptım kendi ellerimle ... beni öldürmek için sıksalar da kurşunları ... ölmüyorum ... o kalkan delinse de ... kanasa da her yerim ... ölmüyorum ...

ben buldum zaafıma bir çözüm ... umarım herkes zaaflarını kabul eder ve bulur bir çözüm ... ama o çözüm asla "kaçmak" olmadığı sürece ...

hayattan kaçamazsınız unutmayın o hep takipte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger