Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

4 Kasım 2010 Perşembe

sanırım açlıktan ...

içimdeki hisle mücadelemde 10. aydayım ... kız arkadaşımın destekleri önemli tabii ama çok büyük bir mücadele veriyorum ... bu benim için önemli bir sınav ... sabır ve kendine hakim olmak ... ama birşeyi biliyorum ... benden sonra asla aynı şeyi yaşayamayacaksın ... gölgem hep orada bir yerlerde olacak ... beni insan yapansa bu 10 ayda bile hala değer bilmem ... ama artık vereceğim kişiler farklı ... hak edene veriyorum artık ... hak etmeyeni de nasıl olsa göreceğim ... bazı bağlar asla kopmaz ... ama kötü değil iyiyim ... asla mutsuzluktan mutlu olmam ... bugünümü de olan bitene borçluyum ... hayat yolumu hep kendim çizdim ... çizmeye de devam edeceğim ... ama bir farkla ... artık ne olduğumu ve bana bulaşmak isteyene de nolacağını biliyorum ... iyi veya kötü ... hayatın verdiği dersleri almak önemli ... huzursa işte asıl huzur budur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger