Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

12 Kasım 2010 Cuma

sabah güneşi ...

severim sabahın ilk aydınlığını ... bana hep umudu hatırlatır ... bana hep "ileriye bak ... hayatı yaşa ... enerjiyi yaşa ... hep gül ve gülmeyeni güldür" der o ilk ışık ... "enerjiyi al ve yay" der bana o durgun ama beklentili ışık ...

"sana söylüyorum ... kalk ve günü yaşa" der ... "yaşamazsan yaşayacak birini ben bulurum" der ... "ama hergün sana uğrıycam ... asla pes etmiycem senin ettiğin gibi ... sen de herkes gibi değerlisin" der usulca ...

ve tutar sözünü ... her sabah uğrar bana ... o yüzden her zaman perdemde ufacık da olsa bırakırım bir aralık ... gelip beni uyarsın diye sessizce ...

bazen kovarım ... gitmez ... inat eder ... "kalk yeni güne ... kalk hadi ..."

bazen o bekler uyandırmanı onu ... kalktığında yoktur bazen o ışık ... pusludur kimi zaman ... işte o an der sana ... konuşur senle ... "bugün günü sen ışıldatıcan ... hadi elini çabuk tut ... yoksa yarın da ben böyle olucam"

hayatın dengesi içinde saklı ... bir sen verirsin ona bir o sana ... bencil olup hep sen isteme ... yoksa asla alamazsın istediğini ... hayat sana der her zaman "çabala benim için ... yoksa mutlu olmaya çalışmakla geçirirsin ömrünü"

budur beni motive eden hayata karşı ... çabala ... kazan ... ve paylaş kazandıklarını hayatla ...

sabahın ilk ışıkları ... beni esir ettiniz kendinize ...
teşekkür ederim size ... esir olmak bu kadar güzel olmamıştı hiçbir zaman hiçbir yerde ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger