Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

11 Eylül 2012 Salı

değişiklik ..

hayatın her döneminde bazı şeylerden vazgeçer yeni şeylere yöneliriz .. bu bazen belli etmeden kendini olur; bazense köklü değişikliklerle tüm hayata bakışımızı ve felsefemizi değiştiririz .. böyle durumların ne zaman olacağı bazen tahmin edilemez ama genelde önceden belirtilerini verir .. çoğunluklaysa planlı, programlı ve sonuç odaklı yaparız bu değişiklikleri .. amacımız keyfimizi arttırmak, yaşam kalitemizi yükseltmek, bazen de komple değiştirmektir ..

değişime nasıl baktığımız her zaman keyifli konulardan biri olmuştur .. olaya negatif yanaşırsanız hep patlarsınız en başta .. bazen alışmak gerekebilir doğru ama asla negatif yanaşılmamalıdır olaya .. negatiflik kimseye hiçbir zaman hiçbirşey kazandırmaz .. hele ki her an eleştirel bir negatifseniz yaşamayın daha iyi ..
pozitifliğin de bokunu çıkartmamalıyız ama asla .. tedbirli olmalıyız her zaman .. değişime kısa sürede uyum sağlamak elimizde ama hep olumlu bakmalı .. yoksa asla uyumlu olamayız .. hep yadırgarız iyi olanı da ..

hayatım boyunca paso birşeyleri değiştirdim .. (örnek kız arkadaş - inanın en pozitif bakılması gerekilen kavram) .. asla negatif düşünmedim .. kaybettiğim şeyler için değerlerinden dolayı üzüldüm ama asla saplanıp kalmadım o duyguya .. her zaman olayın iyi bir yanını bulmak için uğraştım .. tabi ki her zaman pozitif olamaz insan ama kendini kısa sürede toparlamayı bilmeli .. enerjik olmak hayatın en güzel kavramlarından biri .. güleryüzlü olmayı da yanına eklersek süper bir bütünlük olur sanki .. ama her an olamıyor .. haklısınız .. olmasını sağlamak da elimiz de onu da ben söyliyim de ..

değişim her zaman olumlu olmayabilir ama olumsuzdan bile olumlu birşeyler çıkartmak insanın işi .. boşuna kafamızın içine kıvrımlı organı koymadılar .. biraz çalıştırmak lazım sanki ..

asla unutmayın .. hayatın keyfi yine ve her zaman kendi içinde saklı .. yaşamasını bilene!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger