Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

3 Eylül 2012 Pazartesi

haklılık payı ..

rahatıma düşkünüm kaç kere demişimdir .. insanlara dokunduğunu da paso söylemişimdir .. şimdi birşey itiraf edicem ama alehime kullananı vururum .. evet haklılar .. aşırı keyfe düşkünlük cok bencilce ve rahatsızlık verici .. kabul ediyorum ama kabul etmediğim birşey yine de var bana rahatsız olduğunu belirtirken kisinin beni hiç dinlememesi .. anlıyorum bazı seyler rahatsızlık verebilir ama açıklama yaptığımda bile dinlemiyorsa karşımdaki bana kızmaya hakkı varken ben dinlememeye basliyorum .. sonra ben dinlemiyorum diye bir de azar isitiyorum .. hoş bu herkesin basına geliyor ama benim nerdeyse her gün basımda .. ama sunu da biliyorum ki yanlış benden başlıyor .. yanlış kelimesi ters oldu sanki, hmmmm iletişimsizlik diyelim .. sanırım biraz kendimi dinleme vaktim geldi .. bünyeyi nadasa bırakmak bazen iyidir .. göremediğin seyleri görmeni saglar .. evet bu ara 1-2 gün yapmalıyım bunu .. yoksa bencillesmeye doğru kayar bu bünye ..

hala ozelestiri konusunda eksiklerim var tamam kabul ama öğrenicem soz :)

2 yorum:

  1. kendi adıma- ben seni olduğun gibi seviyorum arkadaşım :)
    Başak

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim Dünya'nın en güzel anne adayı arkadasım :)

    YanıtlaSil

Powered By Blogger