Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

4 Eylül 2012 Salı

kafaya takar gibi olup takamama durumları ...

insanoğlu kafası çalışan (!) bir canlı olduğu için beyninin içinde bir dolu fikir, düşünce, sevinç, üzüntü, vb .. şeyler taşıyabilme potansiyeline sahiptir malum .. fakat bazıları kafaya çok takma, bazıları hiç takmamalarıyla bir farklı gözükürler diğer insanların gözüne .. bugünki konu da bu olsun bakalım neler çıkacak içinden ..

kendimi ele alıyım mı diye düşündüm vazgeçtim .. 3 cümle sonra konu tıkanacak .. çok şeylere takması gerekirken takmayan, takılmaması gereken şeylerle de inadına uğraşan bir insan olduğum için bu konu biraz ben de derinlemesine irdelenmesi gerekilen bir konu gibi duruyor .. belki de durmuyor ya salla!

genele bakarsak, bazı insanların ota boka kafaya takma huyları beni hep eğlendirmiş, bazen de açık açık düşündürmüştür nasıl beceriyorlar diye .. hatta daha da ileri gidip "ulan ben neden rahatsız bir tip olamıyorum?" demişliğim de vardır da hatadan hep erken dönerim ..

diğer tarafa bakarsak da böyle tam "çiçek çocuk modu"nda insanlar görürüz ki hep çiçek çocukları rahat biliriz ki büyük yalan .. adamların derdi Dünyevi sıkıntılardan uzaklaşıp, düzeni eleştirmek arkadaş .. o zaman nasıl rahat olacaklar? rahatsız oldukları için eleştiriyorlar düzeni yaw ..

neyse konu sapıtmasın .. hiç sapıtmaz ya!

kafaya çok takmak kimseye birşey katmaz .. bunu biliyoruz .. ama hiç sallamamak da pek normal gözükmedi bir an gözüme ki tercihim bu taraftan yana .. yani ben normal değilim .. bu mudur? hoş herkes bir anormalliğimi buluyor o yüzden salla! (takamıyorum hocaaa!!!)

takanı da seviyorum, hiç takmayanı da .. her ikisi de bambaşka yapılar .. önemli olan her birinden keyif alabilmek .. eleştirmek kolay, yaşamak zordur insanları .. denemesi bedava arkadaş .. zorlanmanın anlamı ne? bazen insanları olduğu gibi yaşamalı her bünye .. keyif böyle çıkar .. yok illa ki eleştireceksen arkadaşım kendinden başla salla diğerlerini .. emin ol acaip rahatlayacaksın .. millete laf söylemeyeceksin .. barışık olacaksın herşeyle .. unutma hayat eğlenerek ve birlikte güzel .. küstürerek ve yalnız kalarak değil .. yalnızlık iyidir bazen ama her zaman değil ..

hayatın tadı kendi içinde saklı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger