Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

26 Eylül 2012 Çarşamba

silkinme günü .. vazgeçme!

tarih yazmaya gerek yok sanırım .. bugün silkinme ve harekete geçme günü .. bu aralar sadece söylemlerimde kalan harekete geçme bugün itibariyle aktif hala tam olarak geçiyor .. şu anda bulunduğum ortamlarda sakinliğimi koruyup idare etme moduna geçiyorum .. sonrasında ise planlı bir şekilde asıl yapmam gerekenleri yapmaya başlıyorum .. bazen silkinmek gerekir .. hayat durağana, tek düzeye veya istemediğimiz bir yola doğru meyil aldığında .. işte o gün bugün .. tarihi benim yerime sen not alıosun zaten sayfa .. ayrıca not etmeye gerek yok ..

insan her zaman kendi istekleri doğrultusunda ilerlemeli .. riskleri göze almalı ve yola çıkmalı .. o riskler ki doğru yola yönlendirecek .. o sekteler ki birşeyleri öğretecek .. asla asla bildiğinden şaşmamalı insan .. ders almalı ama şaşmamalı .. insan içinden geçenleri yaptığı sürece mutludur .. insan içinden geçenleri yaptığı sürece olumlu ve üreticidir .. insan içinden geçenleri yaptığı sürece hep neşeli ve mutludur .. asla ama asla kimseyi dinlemeyin .. hep içinizden geçenleri yapın .. bazı zorluklar için duraksasanız da, bazen birşeyleri kısa süreli erteleseniz de asla isteklerinizden vazgeçmeyin .. isteklerdir insanı mutlu eden .. isteklerdir kafaları çalıştıran .. asla vazgeçmeyin ..

işte bugün bunları yapmak için doğru gün .. ben kendi adıma başlıyorum .. belki beni destekleyici gelişmeler olur diye de beklemiyorum ama olursa şeker gibi de olur .. olmazsa da kendim oldururum .. asla kendinize güvenmekten vazgeçmeyin .. en önemlisi güvendir .. kendine güven .. fikrine güven .. yaptıklarının arkasında ol .. asla mutsuz olmazsın .. eğer kendi istediklerinse yaptıkların .. bazen kötü olabilir sonuçlar ama asla pes etme .. silkelen yeni baştan başla .. vazgeçmek kimseye yakışmaz ..

unutma .. hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

sakın vazgeçme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger