Hakkımda

Fotoğrafım
istanbul, kadıköy
hayatın keyfi kendi içinde saklı ..

28 Eylül 2012 Cuma

dostluk ..

dostluk .. yazması uzun, yaşaması ise anlıktır .. o his ilginç bir his .. içinde sevgiyi de, güveni de, dertleşmeyi de, dinlemeyi de, kavga etmeyi de barındırır .. bi kere başladı mı her zaman orda bi yerlerdedir .. cinsiyet tanımaz .. çok saf ve beklenti içermez bir varoluştur .. kendiliğinden gelişir .. asla zorla olmaz .. iyi günde, kötü günde her zaman ordadır .. asla senden vazgeçmez .. işte size dostluğun çok kısa ve ince detaylı özeti ..

bana gelince .. nasıl bir dostum? bunu aslında kendime değil de beni dost bilenlere sormak lazım ama şu an için görüldüğü üzere imkansız .. ama birkaç söylemden belki çıkar .. "abi o kadar rahatlıyorum ki senle sohbet ederken bütün kafamdakiler öteleniyor ..", "olm o gülümsemen var ya o bile yetiyor", "kardeşim sen dertliyken seni dinlemek bile beni acaip motive ediyor. seviyorum ulen seni!", "Alp .. ilginç bir adamsın ama sana herşeyi rahatlıkla anlatabiliyorum. Neden böyle?", "olm birşeyi de kafaya tak .. sabahtan beri dert yanıyorum bir kere kızmadın .. ya bırak ya!" .. buna benzer söylemler benden dost olunur mu acaba kısmını bana düşündürtse de bir boklar oluyorum sanki de ne oluyorum anlamadım o.O

benim dost kavramıma gelince .. beni eleştirecek mutlaka arkadaş .. abuk bişey yapıosam söyleyecek .. iyi-kötü birşeyler mutlaka söyleyecek .. salla gitsinse mod sallayıp gidecek .. bir şekilde elim telefona gidip arıycam arkadaş .. çok sevmem malum telefon etmeyi .. aklıma gelmez insanları aramak ama sıradan bişeymiş gibi aratacak .. "naber? napıyorsun?"u dedirtecek bana .. küsecek ama hep bir şekilde iletişime geçtiğinde hava yapmayacak .. esnek olacak .. benim gibi bi adama dayanacak (nasıl bir adam sorusuna ilerleyen günlerde cevap vereceğim) .. hep pozitif olacak arkadaş .. surat assa da gülecek birşeyler hep bulacak .. enerjisiyle belli edecek kendini .. en önemlisi kim olursa olsun özletecek .. "ulen şimdi olsaydı ne içerdik" dedirtecek .. asla beni ben olduğum için yargılamayacak .. bir şekilde olmak istemese bile o an yanında olacak .. (ben yapıyorum bunu sanırım .. belki de ender iyi huylarımdan (!)) ..

kısaca .. dost dediğin hep orda bi yerde olacak ..

unutmayın .. hayatın keyfi burda bile yine içinde saklı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger